The love you gave me, nothing else can save me


Här är jag hemma hos Emilie i lördags. Tillsammans med henne, Agnes och Natalie hade jag den bästa och roligaste kvällen på länge. Vi lyssnade på Smiths, ABBA och Justin Timberlake, åt god pasta och drack Cava och rom om vartannat, dansade och vid två-snåret gick vi ut och dansade ännu mer på Dolphin tills de stängde och jag kom inte hem förrän 8 på morgonen.

Idag arbetade jag och Agnes oss igenom Oxford Street, som sig bör när någon är och hälsar på. Jag hittade ett par fina blusar och krimskrams, och blev kär i ett par skor som egentligen inte är jag alls men de var så fina att när jag kom hem var jag tvungen att slå på dator och beställa dem. Jag hoppas leveransen är snabb för jag vill så gärna gå ut och dansa i dem på lördag.

Inga kommentarer: