Gothenburg I came back to you, now you be nice to me then I'll be nice to you


I torsdags vaknade jag upp i Alma och Fredriks finfina lägenhet i Göteborg.


Jag tog tåget upp på onsdag eftermiddag, efter att ha sagt hejdå till Paul som flög hem några dagarna tidigare för att göra sin klubb, och fick feberfrossa på tåget när vi stod stilla i två timmar. Men på torsdag eftermiddag började jag känna mig bättre, och Göteborg bjöd för en gångs skull på fint väder. Kortedala var extra soligt när jag väntade på spårvagnen.



Efter en fika med härliga Cecilia tog jag vagnen tillbaks till Kortedala, men nu hem till Agnes och Erika där vi hade grillfest inomhus. Det var en himla fin kväll med underbara vänner jag ser alldeles för sällan. (Alla får komma och hälsa på mig när ni vill, kom igen nu!) Och när Agnes, Erika, Pernilla och Pontus gick ut för att dansa gick jag och Alma hem och pratade bröllop halva natten.


Och på fredag morgon tog jag tåget söderut igen, åkte till Mormor och kollade på rådjur i trädgården.