Another rainy day, we're trapped inside with a train set


























Jag tar knappt några bilder alls längre, varken med kameran eller min telefon. Men så här såg iaf vägskylten vid mitt förra jobb ut i regnet förra veckan. Jag var där för att chefen ville prata med mig och fråga om jag ville komma tillbaks och jobba lite dagar då och då. Klart jag vill sa jag och imorgon ska jag dit prova alla 36:or de fått in (såg både Chanel, Miu Miu och ett par fantastiskt träsandaler från A.P.C.), dricka tusen koppar te med mina fina tjejer igen och bläddra genom alla nya kläder. Ja, och jobba lite också.

1 kommentar:

linn sa...

svar: men gud vad heter den.. det är den som ligger på brick lane med psycadelis-skylten. typ något med love har jag för mig. höger sida om du går från sunday up market och innan fika.