25 dagar

Jag får alltid smått panik veckorna innan jag åker till Sverige, och längtar dit mer än någonsin. Ju närmre semestern kommer desto längre bort känns den. Därför försöker jag fylla de drygt tre veckorna som är kvar tills jag sätter mig på planet med saker som får tiden att gå, gå, gå.

- Imorgon är jag och Paul bjudna till Helen för fotboll och pizza.
- På onsdag tar Pauls föräldrar ut oss på middag.
- Sen är det midsommar på fredag. Jag är ledig men vet inte alls hur (om) jag ska fira, men en krans ska jag i alla fall göra.
- Söndag = Rihanna. I Hackney. Är så exalterad och samtidigt rädd för att hon ska ställa in. Men liksom, Rihanna! ! !
- Veckan efter är Ylwa i London vilken betyder att helgen fylls av pubar och skitsnack, äntligen!
- Och veckan därpå åker vi till Indietracks, finaste lilla festivalen i Derbyshire, tre dagar med indiepop och vänner.
- När vi kommer hem är det nästan min födelsedag, och två dagar efter det går flyget.

Inga kommentarer: