BGFF

Det här gör mig till världens bästa flickvän:
Jag har gjort en hot water bottle och lagt under täcket på Pauls sida av sängen så att lakanen inte är iskalla när han kommer hem framåt småtimmarna efter att ha haft sin klubb. Det ni.

Imorgon ska jag gå upp ovanligt tidigt för en söndag och kolla tennis. Sen kommer Pauls föräldrar och tar ut oss på söndagsmiddag. Har inte sett dem sen jul så det ska bli fint. Det är även väldigt praktiskt eftersom jag är ruskigt pank och börjar bli trött på linser.

Paul har, som sagt, klubb ikväll men jag stannade hemma eftersom jag, som sagt, inte har råd med drinkar direkt. Tänkte jag skulle skriva men det kom inget. Tänkte jag skulle kolla en film men jag kom aldrig så långt. Har svårt att koncentrera mig på något alls egentligen sen jag bokade flygbiljetter. Sitter på kontoret om dagarna och försöker korrläsa alla rapporter och ringa mina samtal men allt som försiggår i mitt huvud är: sverigesverigesverigesverigesverigeeeeeeee.

Inga kommentarer: