STN - MMX

Januari är en så otrolig skitmånad. Jag hatar januari. Det verkar som att det läggs till två dagar på de 31 för varje år som går. I år känns det extra utdraget när jag inte hade något riktigt uppbrott för julen. Det började fint i år med finbesök från älskade Agnes och Erika men det känns som två månader sen minst, så fort de lämnade landet gick tiden in i slow motion. Och så är jag mer pank än jag någonsin varit (vilket CSN måste ha sniffat upp och kom smygande för att göra min favoritmånad ännu lite bättre). Så när en massa skit hände i början av veckan och allt var som värst då hittade jag billiga flyg, smsade Paul som svarade med utropstecken och så bokade vi.

Så vi åker till Sverige redan om en vecka. Bara en väldigt kort helg.

Men det är perfekt.

1 kommentar:

Mli sa...

Vi längtar tills du/ni kommer. <3